Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DYMO
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:54, 07 Lut 2008 Temat postu: kolejny propozycje |
|
|
Dobra posta bede edytowac i dodawac coraz to nowe propozycje jakie sie utworza w mej chorej glowie
1.Mozliwosc obindowania butli wybuchu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
qrak
:)

Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:32, 08 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
1.Mozliwosc obindowania butli wybuchu.
Zrobione.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KAN
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:20, 09 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
2.Mozliwosc bless artow za dzi pi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DYMO
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:27, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
1. Moze to i glupie ale zeby champy byly latwiej dostepne.. a dlaczego juz mowie zwiekszylo by to ilosc setow co za tym idzie wiecej graczy by chodzilo w czyms takim wieksze pvp.. noi wiekszy online 3/4 ludzi boi sie o itemki..
2.Dalbym mozliwosc magowi koxu anaty..
3. Dac magowi mozliwosc czarowania z tarcza chodzi mi o ta najmniejsza tarcze wtedy znalazlo by sie zastosowanie dla wszelkiego rodzaju unikatow szansy na obrone gdyz one teraz sa bezsensu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DYMO dnia Nie 22:30, 10 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KAN
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:52, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
LOL przeciez czempy [ usher ] jest bardzo dostepny tylko ze 3/4 tych nbow nie chce sie pozbierac xyla czy tez oczu odchlani xyl kilofem artem kopie sie na obecna chwile 1x w 1h sprawdzalem a po 2 jak zaczna plakac ze nie kazdy ma arta to niech se pozbiera zloto krolewskie ktore tez jest dostepne az za bardzo co do oczu odchlani to teraz jest zrobione ze z kazdej mapy jest 1 okczko a mapki robi sie blyskawicznie + 2 oczka w srod straznikow lochow ....
Po co magowi anata ? i tak hp dostaje pewnie +10 jak kazdy silniejsze dmg czarow ? to chyb a popsuje balans ktory i tak nie jest dokonca dobry ale lepszy o niebo niz byl poprzednio na pvp ..... do unikatow to polowa z nich jest nie potrzebna ale jak by ich nie bylo to co kazdy by se znajdowal unikatow ktore w duzej mierze wplywaja na pvp....Tyle odemnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DYMO
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 23:38, 10 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Moze troche przesadzilem ale jeszcze umowna kwestia odnosnie balansu jest dmg luka na maga... Przez dluzsza chwile gralem lukiem i stwierdzam ze rzadko ktory magjest na 3 hity luk zalozy gowniana bron i sciagnie maga w unikatach wiem ze to powinno byc w balansie ale jakos tak wyszlo i prosze o przeniesienie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DYMO dnia Nie 23:38, 10 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KAN
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 0:04, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
no mag ma przejebane od luka..... no ale to artem 3 strzaly dajesz chyba niz tradycyjnie yumi .... a po 2 to tak czy siak powinen zmien to jebane w luku stanie powinien strzelac w biegu i uzaleznic dmg od pola widzenia przeciwnika no i str niz teraz stanie i czekanie az jakis idiota bedzie na sile chcial cie zabic i podejdzie za blisko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DYMO
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 10:34, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Szczerze to wystarczy poczekac az ktos do Ciebie podejdzie i to juz dowidzenia jest bo niezdazy odbiec Dorzucam jeszcze propozycje wymieny gp na krolewskie zloto mianowicie 5 mln gp 100 k krola.. albo cos takiego
Odnosnie npc w miescie pan policjant usunac go wogole psuje pvp sciagajac na hita.. reszte npc z miasta typu artefaktor jamajczyk i obwolywacz zrobic niesmiertelnych zamrozic i pernamentnie zakazac koxu na nich
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DYMO dnia Pon 14:22, 11 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
qrak
:)

Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:48, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
pan policjant jest od zabijania przywolancow graczy i npców podprowadzanych przez nich pod bank. Co do malych tarcz dla maga to czemu nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DYMO
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:34, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Otoz juz tlumacze jesli podczas pvp... ktos ustawi sie kolo takigo npc i rzuci w poblize niego miksta wybuchu to dowidzenia szary swiat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KAN
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:39, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
jak juz tarcze dajesz magowi to ja chce dla woja mozliwosc wladania 2 halkami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marlboro Red
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 13:00, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ja bym proponowal zwiekszyc nieco dmg wojow, poniewaz w obecnej sytuacji po poprawce dla maga z tym zasiegiem czarowania i po obecnej sytuacji z lucznikiem woj wypada kiepsko. Najlepszym przykladem na to, ze lucznik jest troche przykoxany to ze teraz po servie 70% biegaja lucznicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
qrak
:)

Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:13, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
zwiekszymy dmg wojow to magowie znowu beda padac a nie o to chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DYMO
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:16, 19 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Zwiekszyc dmg kazdej klasy mag/lucznik/woj zadawane mobom.... bo poki co wydaje mi sie ze troche malo zadajemy :> a to shard pvp a nie pvm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
qrak
:)

Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:58, 19 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Raczej nie bedzie zmienione.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|