Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alvin
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:04, 10 Maj 2008 Temat postu: aktualny balans |
|
|
a w zasadzie brak balansu, proponuje polepszyc ar zbroi plytowej i dmg broni wojownika. W chwili obecnej lucznik trzyma woja na klacie i sie z niego smieje... lucznik kara woja mocniej niz woj luka :<
zaraz pewnie beda posty"Viagra daje rade, nie potrzeba nic zmieniac" - racja daje, ale on jest caly naszpikowany artami ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
abc
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:39, 11 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Powiedz mi jak ma lucznik nie trzymac wojownika na klacie podczas walki skoro luk moze strzelac tylko w miejscu? Proponuje wprowadzic strzelanie w biegu lukowi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alvin
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:54, 11 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
no jeszcze jakby lucznik mogl strzelac w biegu to by bylo smiesznie chyba nie o to chodzi zeby na serverze byly same luczniki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
qrak
:)
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Powrót do góry |
|
|
|